Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 1.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 2.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 3.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 4.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 5.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja aktivitāte informācijas meklēšanā:
retrospektīvā aptauja (pagātnes notikumu secības atjaunošana);
novērošana. [1]
Informācijas uztveres īpatnības
Informācijas pārbagātībā cilvēks galvenokārt uztver aktuālu, vērtīgu un nepieciešamu informāciju, bet viss ikdienišķais kļūst neinteresants un mazsvarīgs.
Informācijas vērtību cilvēka uztverē ietekmē tas, kādas ir ar to saistītās emocijas. Jo spēcīgākas emocijas tā izsauc (gan pozitīvas, gan negatīvas), jo informācija ir vērtīgāka.
Cilvēks labāk iegaumē ar spēcīgiem emocionāliem pārdzīvojumiem saistītu informāciju; ar pozitīviem, lai emocijas varētu atkārtoties; ar negatīviem – lai nepieļautu to atkārtošanos.
Pozitīvas emocijas paaugstina ticamību informācijai un samazina cilvēku kritisko attieksmi pret to. Negatīvas emocijas samazina uzticību informācijas patiesumam un palielina kritiku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants