Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 1.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 2.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 3.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 4.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 5.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 6.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 7.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 8.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 9.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 10.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 11.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 12.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 13.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 14.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 15.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 16.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 17.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 18.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 19.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 20.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 21.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 22.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 23.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 24.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 25.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 26.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 27.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 28.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 29.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 30.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 31.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 32.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 33.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 34.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 35.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 36.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 37.
  • Referāts 'Kultūras produktu pieprasījumu ietekmējošie faktori', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Literatūras analīze par kultūras produktu un pieprasījumu    4
1.1.  Kultūras produkta raksturojums    4
1.2.  Pieprasījuma teorētiskais raksturojums    6
1.3.  Pieprasījuma izpētes nosacījumi    16
  SECINĀJUMI    20
2.  Mūzikas festivālu pieprasījuma pētījums    21
2.1.  Pētījuma objekta raksturojums    21
2.2.  Pētījuma norise un pētījuma metožu raksturojums    23
2.3.  Empīriskie rezultāti un to analīze    24
2.4.  Korelācijas metodes izmantošana sakarības starp vecumu un apmeklējumu biežumu analīzē    34
  SECINĀJUMI    35
  Nobeigums    37
  Izmantotā literatūra    38
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties uzņēmējdarbībai, paplašinoties piedāvājuma klāstam un pieaugot konkurencei, ir jāmeklē jauni uzņēmējdarbības veidi. Arī kultūrā ir vērojamas komercijas tendences. Vai ar kultūru ir iespējams pelnīt? Tas, ka cilvēkam eksistē vēlme pēc kultūras ir neapstrīdami, jo pastāv nepieciešamība apmierināt savas emocionālas vajadzības. Kultūra no ekonomiskā viedokļa ir tāda pati vērtība, tā tiek piedāvāta un pieprasīta vai arī netiek. Parastā tirgus situācijā patērētājs brīvi izvēlas, to produktu, kurš pēc viņa domām dos vislielāko labumu un par ko viņš vēlas izdot savu naudu atbilstoši savām iespējām.
Kultūras tirgū patērētāja patstāvība netiek ievērota, jo viņš neredz tirgū orientētas cenas. Kultūras vērtību cenu veidošanās neataino izmaksas, kas rodas to producēšanas gaitā. Turklāt ir iespējams, ka kultūras labums gan tiek piedāvāts, taču netiek attiecīgi pieprasīts, tomēr šī disproporcija neietekmē piedāvātā kultūras labuma kvantitāti vai kvalitāti.1
Laika gaitā mainās patērētāju paradumi un izturēšanās, bet vai kultūras produktu piedāvājums ir gatavs reaģēt uz šīm pārmaiņām. Tirgū vienmēr ir eksistējis labāks vai sliktāks kultūras produktu piedāvājums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants