Vērtējums:
Publicēts: 26.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings', 1.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings', 2.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings', 3.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings', 4.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas tūrisma jaunās tehnoloģijas viesnīcās īpaši nevar novērot, daudzas viesnīcas joprojām izmanto sarežģīto veco laiku metodi – grāmatas sistēmu – visus viesus un viņu vēlmes dokumentēt grāmatā, protams populārākās un augstāko zvaigžņu Latvijas viesnīcas izmanto modernizētās viesnīcu sistēmas datoros, kas atvieglo darbinieku darbu, piemēram, visās Latvijas Radisson viesnīcās ir īpašas viesnīcu sistēmas programmas.
Latvijas jaunie tūrisma pakalpojumi vairāk izpaužas kā SPA, dažādas ekstras numuriņos vai jaunu atrakciju ieviešana viesnīcās vai netālu no tām, piemēram, viesnīca ‘’Kaķītis’’ atrodas Siguldā pie Kaķīškalna, kas ziemā ietver tādas atrakcijas kā slēpošanu, slidošanu, bet vasarā – riteņu nomu, volejbolu, gumijlēkšanas batutus, klinšu sienas, kā arī populāro izklaides trasi Mežakaķis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants