Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 1.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 2.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 3.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 4.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 5.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 6.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 7.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 8.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 9.
  • Prezentācija 'Humānā pieeja audzināšanā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Humānā stunda
Humānā stunda ir kolektīva darbība, virzīta uz skolotāja un skolēna pašpilnveidošanos. Tajā skolotājs neuzstājas kā ideāls tēls, kurš visu zina. Viņš kopā ar skolēniem spriež, domā, pārdzīvo, meklē atbildes uz grūtiem jautājumiem un līdz ar to izsauc vēlmi to pašu darīt arī skolēniem. Galvenais stundā ir paškontrole, pašvērtējums, pašpārbaude – pretēji vienpersoniskam skolotāja vērtējumam.”
Humānās stundas likumi
Skaistas un elegantas stundas izpildes likums.
Iedvesmas likums – iedvesmoties no bērniem un iedvesmot viņus.
Mīlestības likums.
Radošās pacietības likums.

Laba stunda nebeidzas ar zvanu. Tā turpinās skolēnu un skolotāja domās, rīcībā, dzīvē. Tāda stunda palīdz skolotājam un iedvesmo radīt.

Atlants