Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Stratēģiskās plānošanas process', 1.
  • Konspekts 'Stratēģiskās plānošanas process', 2.
  • Konspekts 'Stratēģiskās plānošanas process', 3.
  • Konspekts 'Stratēģiskās plānošanas process', 4.
  • Konspekts 'Stratēģiskās plānošanas process', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģijas novērtēšana ir pēdējais stratēģijas plānošanas posms, taču tā ir ļoti svarīga, jo stratēģija ir nepārtraukti jānovērtē. Kopumā stratēģijas plānu var novērtēt, salīdzinot to ar darbības rezultātiem.
Pastāv trīs stratēģiskās plānošanas līmeņi- organizācijas stratēģija, biznesa stratēģija un funkcionālā stratēģija.
Organizācijas stratēģija aptver organizācijas darbības jomas, resursu sadali un atbild uz jautājumu: „Kuros tirgos organizācija konkurēs ar savām precēm, pakalpojumiem?”. Ar uzņēmuma stratēģiju plānošanu parasti darbojas augstākā līmeņa menedžeri.
Biznesa stratēģija aptver dažādas biznesa metodes un paņēmienus un atbild uz jautājumu: „Kā, kādā veidā labāk konkurēt ar savām precēm, pakalpojumiem attiecīgajā tirgū?”.
Funkcionālā stratēģija aptver dažādas organizācijas funkcionālās darbības- mārketingu, finanses, ražošanu, zinātni un pētniecību, cilvēku resursus- un atbild uz jautājumu: „Kā attīstīt organizācijas funkcionālās jomas?”

Autora komentārsAtvērt
Atlants