Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 23.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 24.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 25.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 26.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 27.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 28.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga plāns.
Uzņēmumu apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns:
• kontaktēšana ar klientiem
• informācijas saņemšana un apstrāde – restorāns *Agraba* izjautājot savus klientus, iegūst informāciju, kas nepieciešama veiksmīgai darbošanai, t.i. kas palīdzētu mums izdarīt tā, lai klientiem būtu vēl labāk, un arī palīdzētu uzzināt, kas klientiem patīk, un gluži otrādi – ko vajadzētu mainīt.
• preču virzīšana tirgū - restorāns *Agraba* veic tādas mārketinga darbības kā reklāmas izstrādāšana un izplatīšana
• finansēšana – būs atvēlēta noteikta naudas summa mārketinga pasākumiem.

Cenu noteikšana.
Lai pārliecināt pircējus par pakalpojumu kvalitāti, piesaistīt maksimāli daudz klientu un paaugstināt apgrozījumu, SIA *Agraba* cenu noteikšanas politikas pamatā ir cenu veidošanas metode, kura ir orientēta uz izmaksām, t.i. vidējās izmaksas + peļņa (uzcenojums).
SIA *Agraba* cenu veido vidējas izmaksas + 200% uzcenojums. Cenu noteikšanas mērķis ir paaugstināt apgrozījumu, piesaistīt maksimāli daudz klientu un pārliecināt pircējus par pakalpojumu kvalitāti. SIA *Agraba* seko izmaiņām izmaksās, un atspoguļo tos cenās, lai tie spētu segt izmaksas un nodrošināt uzņēmumam peļņu.
SIA *Agraba* piedāvā īpašās atlaides. Piemēram, ja klients no pulksten 1200 līdz pulksten 1400 pasūtīs vienu ēdienu no ševpavara ēdienkartes, tam tiks piedāvāta kafija vai tēja, pēc izvēles, ar atlaidi 50%.


Autora komentārsAtvērt
Atlants