Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 1.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 2.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 3.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 4.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 5.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 6.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 7.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 8.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 9.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 10.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 11.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 12.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 13.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 14.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 15.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 16.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 17.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 18.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 19.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 20.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 21.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 22.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 23.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 24.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 25.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 26.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 27.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 28.
  • Referāts 'Konfliktu vadīšana un atspoguļojums praksē', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Summary    5
  Ievads    6
1.  KAS IR KONFLIKTS    7
1.1.  Konfliktu veidi    8
1.2.  Iekšējo konfliktu veidi    8
1.3.  Ārējo konfliktu veidi    9
1.3.1.  Starppersonu konfliktu tipi    10
1.3.2.  Konstruktīvi un destruktīvi konflikti    11
1.3.3.  Konfliktu iedalījums pēc to ilguma    11
2.  KONFLIKTU RAŠANĀS MEHĀNISMI    12
2.1.  Konflikta būtība un tā struktūra    14
2.1.1.  Konfliktu cēloņi    16
2.1.2.  Konfliktu risināšanas taktika    17
2.2.  Konfliktu dinamika    18
2.2.1.  Konfliktu galvenie posmi    18
2.2.2.  Galvenās konfliktu fāzes    18
2.3.  Konfliktu specifika ģimenē    19
2.4.  Konflikti uzņēmumos un kompānijās    20
2.4.1.  Pievēršanās faktiem    22
2.4.3.  Iespējamās rīcības variantu skaitu palielināšana    23
3.  Kā risināt konfliktu    24
3.1.  Sarunas seši posmi    24
3.1.2.  Konfliktu risināšanas četru soļu metode    24
3.2.  Atspoguļojums praksē    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Konflikts ir interešu, pretēju uzskatu vai spēku sadursme, cīņa. Konflikta problēma vienmēr bija tajā vai citā pakāpē aktuāla jebkādai sabiedrībai.
Konflikti iedalās divās lielās grupās: iekšējā – pašā cilvēkā – kā pretēju vēlmju, impulsu sadursme, kura ietekmē cilvēka uzvedību un ceļu uz mērķi: ārējā – starppersonu (starpgrupu), kurā viena puse traucē otrai kādas darbības veikšanā un mērķu sasniegšanā, par cik katrai ir savas intereses.
Starppersonu jeb ārējos konfliktus iedala vairākos tipos:
– jūtīgi afektīvais
– bezkompromisa
-emocionāli neizturētais.
– pieklājīgais aizvainotais.
- agresīvais.
Konflikts var būt progresa virzītājspēks, kas labvēlīgi ietekmē partneru attiecības. Konflikts var traucēt progresu, ja tā dalībniekiem ir iesīkstējuši uzskati, tie pretojas pārmaiņām, uzmanību akcentē uz grūtībām un pārspīlē to nozīmi, nemeklē risinājumus.
Risinot konfliktu vislabāk izmantot kompromisa metodi ,tādējādi nekaitējot nevienam ,bet mēģinot atrast variantu, kas būtu pieņemams ikvienam komandas loceklim vai darbiniekam.
Konfliktus vajag risināt uzreiz, nedrīkst tos apiet vai ignorēt, jo konflikts pats no sevis neatsirsināsies, tas tikai sakāpinās vēl spilgtākas emocijas u neizraisīs spriedzi darbinieku vidū.
Konflikts bieži veidojas stresa apstākļos vai situācijās, tādēļ to nevajadzētu uztvert nopietni, jo tas tikai sakāpinās radušos situāciju un izraisīs konfliktsituāciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants