Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 1.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 2.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 3.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 4.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 5.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 6.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 7.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 8.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 9.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 10.
  • Konspekts 'Video intervijas cosmo.lv', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IDEJA    3
2.  VIDEO INTERVIJU VEIDOŠANA    4
3.  SKATĪTĀJU VIEDOKLIS    6
4.  REZULTĀTS    8
5.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    9
Darba fragmentsAizvērt

4. Rezultāts
Pēc jebkura pasākuma ir jāveic novērtēšana, respektīvi jānoskaidro, vai ieguldītās pūles ir nesušas kādu rezultātu.
2009.gada decembra sākumā tika apkopoti dati par mājas lapas apmeklētāju skaitu (skat. 3.att.). Rezultāti bija visnotaļ iepriecinoši.
Septembra mēnesī cosmo.lv apmeklēja 57 tūkst. unikālu lietotāju, oktobrī saistībā ar lielu interaktīvo konkursu – 65 tūkst., novembrī - 57 tūkst. unikālu lietotāju. Apmeklētības pieaugums tiek saistīts ne tikai ar kampaņām, kas tiek veiktas mājas lapas popularizēšanai, bet arī ar jaunumiem pašā cosmo.lv. Tostarp, septembrī izveidotā video sadaļa, kas ir ne tikai labs papildinājums mājas lapas piedāvājumā apmeklētājiem, bet arī jauna iespēja reklāmdevējiem.
2010.gada oktobrī, kad bija jau apritējis gads kopš video sadaļas ieviešanas, laika posmā no 2010.gada janvāra līdz 2010.gada oktobrim portālu cosmo.lv bija apmeklējuši vairāk nekā 390 tūkstoši unikālu lietotāju, bet apmeklējumu skaits šajā periodā sasniedzis teju divus miljonus. Dati rāda, ka apmeklētāju skaits arvien pieaug un sava daļa nopelnu tajā ir arī video intervijām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants