Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 1.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 2.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 3.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 4.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 5.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 6.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 7.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 8.
  • Referāts 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  VIESNĪCAS “GUĻAMMAISS” DARBĪBAS ANALĪZE    3
  TŪRISMA AĢENTŪRAS PĒTĪJUMU ANALĪZE    5
  DAYS INNS UN BEST WESTERN VIESNĪCU ĶĒDES ANALĪZE    6
  SECINĀJUMI    7
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI

Veicot viesnīcas “GUĻAMMAISS”, DAYS INN un BEST WESTERN analīzi, autore secina, ka viesnīcu ķēde DAYS INN ir vairāk piemērota Bila viesnīcai, bet ņemot vērā faktu, ka tās auditorija ir viena veida cilvēku grupa, tad iesaistoties šajā viesnīcu ķēdē, uz lielu un ilgstošu peļņu nav objektīvi gatavoties.
Pēc autores domām, Bilam no konkurences nebūtu jābaidās, bet tā ir iespēja kā domāt par savu viesnīcu tālejošāk un piesaistīt lielāku mērķauditorijas grupu ar kaut ko unikālu un vienreizēju.
Jāievieš Bilam būtu pietiekami daudz pārmaiņas un jāinvestē savā uzņēmumā pa solītim, visu pārdomājot un nesteigties ar pārsteidzīgu rīcību, lai pievienotos kādai viesnīcu ķēdei.

Autora komentārsAtvērt
Atlants