Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Makrovide. Mārketinga pētījums', 1.
  • Konspekts 'Makrovide. Mārketinga pētījums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1.Demogrāfiskais faktors:
Vecuma grupa 20-50 gadi
Pārsvarā vīriešu dzimums, jo sievietes izvēlas sieviešu žurnālus
Lielpilsētu un galvaspilsētas iedzīvotāji
Ļoti svarīgs ir arī cilvēku skaits valstī. Tas atvieglo gala rezultātu apskati.
Pēc tabulas datiem var redzēt, ka iedzīvotāju skaits ar katru gadu samazinās, kas iespējams, sliktas mārketinga aktivitātes gadījumā, var samazināt ieņēmumus, jo samazinās esošie patērētāji.

2. Sociālais faktors:
Svarīgs rādītājs minētajā grupā ir izglītība, jo žurnālu parasti izvēlas cilvēki ar augstāko izglītību, kuriem interesē globālas aktualitātes, kuriem nav vienalga, kas notiek ar valsts ekonomiku. Produkts nav lēts, līdz ar to varētu izvēli ietekmēt arī sociālā piederība vidusslānim vai augstākajam slānim algas ziņā.…

Atlants