Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Būvniecības uzņēmumu kvalitātes paaugstināšanas problēmas', 1.
  • Referāts 'Būvniecības uzņēmumu kvalitātes paaugstināšanas problēmas', 2.
  • Referāts 'Būvniecības uzņēmumu kvalitātes paaugstināšanas problēmas', 3.
  • Referāts 'Būvniecības uzņēmumu kvalitātes paaugstināšanas problēmas', 4.
  • Referāts 'Būvniecības uzņēmumu kvalitātes paaugstināšanas problēmas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmām kārtam jānosaka ierobežojumi attiecībā pret tematu.
Darbā tiks apskatītas problēmas attiecībā uz:
Uzņēmuma iekšējo procesu
Būvdarbu procesu


Definīcija:
Kvalitāte ir pazīmju kopums, kas nosaka atbilstību konkrētām prasībām un nosacījumiem. [1, 1.lpp.]
Būtiski arī minēt, ka kvalitāte ir vienmēr orientēta tikai uz noteiktu vajadzību grupu. Kas vienas ir pietiekami labs, citam tas pats labums varētu būt pretējas nozīmes. [2]

Pirmkārt jānosaka Būvniecības uzņēmumu kvalitātes noteikšanas virzieni jeb vadlīnijas. Var pieturēt pie daudzām pozīcijām, tādām kā:
Darbietilpība
Kvalifikācija
Motivācija
Pieredze
Tehnoloģijas
Vadība & sakari
Drošība
Kontrole
citas…

Autora komentārsAtvērt
Atlants