Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 1.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 2.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 3.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 4.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 5.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 6.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 7.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 8.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 9.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 10.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 11.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 12.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 13.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 14.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 15.
  • Prakses atskaite 'Stundu analīze', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Stundu analīze    2
1.1  Matemātika    2
1.2  Latviešu valoda    5
1.3  Sociālās zinības    8
1.4  Audzināšana    9
1.5  Vizuālā māksla    11
1.6  Sports    12
1.7  Mājturība un tehnoloģijas    14
1.8  Dabas zinības    15
1.9  Mūzika    17
Darba fragmentsAizvērt

1.4 Audzināšana
Datums, kurā vērota stunda. 12.04.2010. 5. stunda.
Klase 1
Stunda. Audzināšana
Temats. Sadarbība un konflikti
Skolotāja, (kurš vada stundu) vārds uzvārds Anita Hamatzjanova.
Stundas mērķis. Veicināt domāšanu un sapratni par sadarbības nepieciešamību un konfliktu cēloņiem un to risinājumiem.
Plānotie uzdevumi. Veikt pārrunas par tematu, Rezumēt dienas garumā paveikto.
Stundas īss plāna izklāsts:
Ievads. Sastāties klases priekšā, sadalīties pāros – es un mans labākais draugs klasē. Mana labākā drauga pozitīvās īpašības, kas abiem kopīgs, pārrunas.
Galvenā daļa. Pasaciņas par diviem kazlēniem klausīšanās. Konflikts, tā risinājuma varianti, kā izvairīties no konfliktiem. Klases stundas burtnīcā jāieraksta 3 personības īpašības, kas nepieciešamas, lai sadarbība būtu veiksmīga.
Nobeigums. Pārrunas par visās stundās paveikto. Labo darbu uzskaitījums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants