Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 1.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 2.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 3.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 4.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 5.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 6.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 7.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 8.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 9.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 10.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 11.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 12.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 13.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 14.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 15.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 16.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 17.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 18.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 19.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 20.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 21.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 22.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 23.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 24.
  • Referāts 'Mārketings a/s "Euroalidāde"', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Marketinga jēdziens un tā izpratne    3
2.  Mārketinga jēdziens un tā izpratne    3
3.  Uzņēmuma iekšējā un ārēja vide    6
3.1.  Iekšējās vides teorētiskais apskats    6
3.2.  Uzņēmuma ārējās vides teorētiskais apskats    15
4.  Secinājumi    24
5.  Priekšlikumi    24
6.  Literatūra    25
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes.
Mārketings ir kļuvis Latvijā par nozīmīgu biznesa ieroci, kas arī sevi veiksmīgi pierāda praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību.

Marketinga jēdziens un tā izpratne
Nosākuma noskaidrosim, kas ir mārketings. Pēc F. Kotlera domām mārketings ir cilvēku darbības veids, kas ir virzīts uz pircēju vēlmju un vajadzību apmierināšanu1. Šim viedoklim var piekrist jo visas mārketinga darbības ir tiešām virzītas uz pircēju vai patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanu.
Termins “mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20.gadsimtu mijā un burtiskā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Latviskie “tirgzinības” vai “tirgvedība” tomēr īsti nespēj aizstāt vārdu “mārketings”, jo nepelnīti sašaurina mārketinga jomu.
Mārketings faktiski ir viss, kas notiek ar uzņēmumu. Ja viena no klasiskajām definīcijām vēsta, ka mārketings ir darbības tirgū, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu), to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu, tad tagad droši var teikt, ka mārketings ir veids, kā uzņēmums integrējas vidē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants