Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 1.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 2.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 3.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 4.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 5.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 6.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 7.
  • Referāts 'AS "Aizkraukles banka" stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads. A/s “Aizkraukles banka” (turpmāk tekstā AB) šobrīd ir sestā lielākā banka Latvijā pēc kopējo aktīvu apjoma.
Tā dibināta 1993. gadā Aizkrauklē uz privatizētās bijušās Latvijas bankas reģionālās nodaļas bāzes. Plašākam klientu lokam AB kļūst pazīstama ap 1996 – 1997. gadu, kad pēc akcionāru maiņas tiek nodibināta bankas filiāle Rīgā un sākas strauja izaugsmes periods. Sākotnēji bankai bija divi prioritārie darbības virzieni – nerezidentu finansiālo vajadzību apmierināšana, darbojoties galvenokārt Krievijas un NVS tirgos, un vidēju uzņēmumu un privātpersonu apkalpošana vietējā tirgū, kuru darbība saistīta ar Rīgu, Jūrmalu un Rīgas rajonu.
Pateicoties Latvijas saimnieciskās dzīves uzplaukumam, prasmīgai un mērķtiecīgai bankas vadībai, uzkrātajai pieredzei pakalpojumu servisa kvalitātes nodrošināšanā AB vadība izlēmusi izvērst plašāku darbību privātpersonu apkalpošanā vietējā tirgū. Šajā sakarībā 2003. gada sākumā AB nākusi klajā ar paziņojumu, ka turpmāko piecu gadu laikā tā plāno ievērojami paplašināt bankas darbības apjomus, piesaistot Krievijas un NVS valstu kapitālu, investēšanai Latvijas ekonomikā – attīstot kreditēšanu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants