Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 1.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 2.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 3.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 4.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 5.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 6.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 7.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 8.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 9.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 10.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 11.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 12.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 13.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 14.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 15.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 16.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 17.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 18.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 19.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 20.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 21.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 22.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 23.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 24.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 25.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 26.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 27.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 28.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 29.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 30.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 31.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 32.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 33.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 34.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 35.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 36.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 37.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 38.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 39.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 40.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 41.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 42.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 43.
  • Referāts 'Konfliktu vadība AS "Swedbank"', 44.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konflikta būtība    5
1.1.  Konfliktu cēloņi un to raksturs organizācijā    5
1.2.  Konfliktu veidi    7
1.2.1.  Iekšējie konflikti    7
1.2.3.  Ārējie konflikti    8
1.3.  Konflikta struktūra    10
1.4.  Konfliktu dinamika    11
1.5.  Uzvedības taktikas konflikta situācijas    13
1.6.  Konflikta risināšanas metodes    15
1.6.1.  Konflikta atrisināšanas strukturālās metodes    15
1.6.2.  Konflikta atrisināšanas nestrukturālas metodes    16
2.  Konfliktu vadība ”Swedbank” AS    19
2.1.  ”Swedbank” AS raksturojums    19
2.2.  Konflikta veidi un veicinošie faktori ”Swedbank” AS    20
2.3.  ”Swedbank” AS darbinieku konfliktu cēloni    21
2.4.  Darbinieku uzvedības stratēģijas konfliktsituācijas    21
3.  Konfliktu risināšanas metodes ”Swedbank” AS    23
3.1.  Interešu konfliktu risināšanas metodes ”Swedbank” AS    3
3.2.  Iekšējas komunikācijas, arodbiedrības nozīme konfliktu risināšanā ”Swedbank” AS    26
  Kopsavilkums    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotā literatūra un avoti    33
  Pielikums    35
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kursa darba izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi:
1. Vārds ”konflikts” ir cēlie no latīņu valodas (conflictus), kurā tas nozīmē pretēju vēlmju, interešu, mērķu un viedokļu sadursmi. Konfliktiem ir gan negatīvie, gan pozitīvie aspekti.
2. Savlaicīgi neatrisināti konflikti noved pie konfliktu uzslāņošanas, kas pasliktina situāciju, uzkrāj spriedzi, negatīvas emocijas, atsvešina partnerus, kropļo attiecības.
3. Psihologu pētījumi rāda, ka vairums konfliktu rodas sešu cēloņu dēļ: cilvēku atšķirīgās domas par vienu un to pašu jautājumu, cilvēku atšķirīgās intereses, kad netiek apmirienātas cilvēka pamatvajadzības, atšķirīgi resursi, atšķirīgi veidi psiholoģisko vajadzību realizēšanai un atšķirīga vērtību orientācija.
4. Pastāv dažādi konfliktu veidi: iekšējie (tuvošanās – tuvošanās; tuvošanās – novēršanās; novēršanās – novēršanās; dubulta tuvošanās – novēršanās) un ārējie konflikti (starppersonu; starpgrupu; starp personu un grupu).
5. Konfliktu dinamikā var izdalīt četras stadijas: konflikta situācija, konfliktējošās uzvedības stadija, konflikta atrisināšana (neatrisināšana), pēckonflikta stadijā. Nepievēršot nesaskaņām pienācīgu uzmanību, tās kļūst arvien bīstamākas visiem iesaistītajiem indivīdiem.
6. Pastāv vairākas uzvedības taktikas konflikta situācijas: izvairīšanas, pielāgošanas taktika, sacensība, kompromiss un sadarbība. No izvēlētas uzvedības taktikas var būt atkarīgs tas, vai konflikts tik atrisināts vai paliks neatrisināts.
7. Konflikta atrisināšanai tiek izmantotas konflikta atrisināšanas strukturālas un nestrukturālas metodes.
8. ”Swedbank” AS ir divi konfliktu veidi: starppersonu konflikts- viena cilvēka (grupas) pretenzijas pret otru cilvēku (grupu), kas norisinās starp bankas darbiniekiem un klientiem. Otrs konflikta veids bankā ir starpgrupas konflikti- notiek struktūrvienības, mērķa grupas, komisijas u.c., kuri savstarpēji ir cieši saistītas un to darbība noris savstarpējā atkarībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants