Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 1.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 2.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 3.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 4.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 5.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 6.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 7.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 8.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 9.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 10.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 11.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 12.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 13.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 14.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 15.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 16.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 17.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 18.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 19.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 20.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 21.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 22.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 23.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 24.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 25.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 26.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 27.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 28.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 29.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 30.
  • Referāts 'Skolēna attieksme pret mācībām', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Anotācija    4
  Rezultātu analīze    6
  Secinājumi    17
  Pielikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu mācību veids atšķirās no agrāko laiku mācību veida, ko var izskaidrot ar to, ka skolēniem ir vairāk „tiesību”, jo mūsu valsts taču ir demokrātijā, kā arī ir vairāk tehnoloģiju iespaidota. Jā, arī skolēnu motivācija, iespējams, šo pāris iemeslu dēļ atšķirās no agrāko laiku skolēnu motivācijas. [Skat diagrammu Nr.9] Respondenti uzskata, ka mūsdienās skolēna motivācija atšķirās stipri no agrākā skolēna mācību motivācijas šādi uzskata 86% un 8% uzskata, ka tā atšķiras tikai nedaudz, agrāk skolotāji bij stingrāki un bērns nevarēja atļauties izrunāties pretim, jo agrāk tiesību nebij skolēniem tik daudz, kā šobrīd. 6% respondentu uzskata, ka skolēnu motivācija nav mainījusies, taču tas ir naivi, jo paskatoties vien pat skolās var redzēt, kā ir ienākusi attīstītā tehnoloģija skolēna dzīvē!
Iespējams, skolēna motivāciju samazina, tas ka sistēmā ir kādi veci caurumi vai arī pat tā apziņa, ka tā ir veca un ir vajadzīgs kaut kas jauns. [skat Diagrammu Nr.10] Aptaujājot atklājās, ka 32% respondentu domā, ka izglītības sistēma ir novecojusi, un tajā ir kaut kas jāmainas 20% respondentu uzskata, ka izglītības sistēma ir novecojusi , bet tai pat laikā tā ir arī nedaudz attīstīta, taču turpretim tam 30% respondentu uzskata, ka tā nav novecojusi, pamatojot, ka ir taču ienākusi visa šī jaunā tehnoloģija, kurai visiem skolotājiem ir jāpielāgojas, dodoties uz dažādiem kursiem un mācoties. Tacū pierādās tas, ka vairāk par pusi tas ir 52% respondentu uzskata, ka izglītības sistēma ir novecojusi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants