Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā', 1.
  • Konspekts 'Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā', 2.
  • Konspekts 'Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Personiskās apkalpošanas septiņi posmi
1. Potenciālo pircēju meklējumi un novērtēšana.
Šajā posmā sākas personiskā apkalpošana ar mērķi atrast efektīvus pircējus un tos novērtēt. Klientiem tiek veltīta individuāla pieeja. Informāciju iegūst no dažādiem avotiem, pēc kuras tiek atlasīti potenciālie klienti. Piemēram plānojot jaunu produktu vai tā veidu, tiek izvērtēta mērķauditorija, konkrētas pircēju grupas, kurām tiks veltīta uzmanība un vērsta darbība. Izvērtēti konkurenti un citi aspekti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants