Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 1.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 2.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 3.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 4.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 5.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 6.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 7.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 8.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 9.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 10.
  • Paraugs 'Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļ', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzdevums un modeļa apraksts   
1.1.  Modelējamas sistēmas apraksts   
1.2.  Imitācijas modeļa apraksts   
1.3.  Modelēšanas rezultāti   
2.  Gadījuma lielumu sadalījumi   
4.  Laika diagrammas   
5.  Izejas raksturojumu aprēķināšana   
Darba fragmentsAizvērt

Reālās sistēmas piemērs
Dotās sistēmas darbības modeli var novērot reālajā dzīvē jo sevišķi tur, kur ir darbs ar klientiem. Kā piemēru minēšu reāli eksistējošas firmas darbību.
Firma, kas nodarbojas ar mobilo telefonu remontu, saņem no klientiem telefonus, kam nepieciešams remonts. Kanāls K1 ir pieņemšanas telpa, kur darbinieks saņem no klienta telefonu, piereģistrē to datubāzē, detalizēti apraksta telefona defektus un aizpilda nepieciešamos dokumentus. Zarošanas punktā Z1 jaunais klients ienākot pieņemšanas telpā pieņem lēmumu, ja darbinieks, kas pieņem telefonu ir brīvs un neapkalpo nevienu citu klientu, tad jaunais klients droši nāk klāt un darbinieks pieņem jauno pasūtījumu, bet ja dabinieks(K1) jau ir aizņemts, klienti parasti nevēlas gaidīt un dodas prom.
Kad telefons ir pieņemts un piereģistrēts, tas nonāk rindā R1 – tos parasti saliek kastītēs sašķirotus pa modeļiem (Nokia, Samsung utt.), kur tie gaida, kad tie varēs tiks apkalpoti kanālā K2. Rinda R1 nav ierobežota, jo var būt liels skaits telefonu, kas gaida remontu. Kanālā K2 tiek remontēti mobilie telefoni, dotajā gadījumā to var iedomāties kā telpu, kur strādā meistari. Pieprasījums skaitās apkalpots līdz ar momentu, kad telefons ir izremontēts.

Autora komentārsAtvērt
Atlants