Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar dabas zinības dominanti', 1.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar dabas zinības dominanti', 2.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar dabas zinības dominanti', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Rita cēliens
Skolotāja: Bērni, šoreiz mēs runāsim ar mājas dzīvniekiem. Kas tie ir? Kādus mājdzīvniekus jūs pazīstat? Kādi dzīvnieki dzīvo pie jums mājās?(Bērnu atbildes).
Mums grupā arī ir dzīvnieki- zivtiņas. Iesim paskatīties, pabarosim.

Runas attīstība
Skolotāja: Bērni, aicinu jūs iedomāties ka mēs esam kaķi- kā kaķi runa? Ar kādam skāņam? – Miu, mrr. ( visi kopā)
Kā kaķēns runa?- miu
Tagad esam suņīši- Vau, Vau!
Kā govs runā, zinat?- Muuuu
Un.t.t.

Atlants