Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Saskarsme un ētika', 1.
  • Eseja 'Saskarsme un ētika', 2.
  • Eseja 'Saskarsme un ētika', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā situācijā vecā darbinieka kļūda bija savu pieņēmumu izvirzīšana – jaunā darbinieka vainošana pie vadītāja izteiktā pārmetuma. Ja šis notikums viņu aizvainoja, tas bija jāpārrunā ar jauno kolēģi un jāvienojas par turpmāko palīdzības sniegšanu darba jautājumos tikai pašos nepieciešamākajos brīžos, vai arī pārrunāt radušos situāciju ar pašu uzņēmuma vadītāju. Tas varētu novērst konfliktsituācijas izveidošanos un ar to saistītās negatīvās darbības. Turpretim jaunajam kolēģim, kas šajā gadījumā tiešām ir cietējs, un kura vienīgā vaina ir viņa nezināšana attiecīgajā darba jomā, bija jārīkojas sākoties konfliktam, jāvēršas pie paša pāri darītāja un, ja tas nelīdzētu, vērsties pie vadības un negaidīt labākus laikus, domājot, ka viss pāries, tā varbūt notiek, bet reti. Autors uzskata to, ka ja rodas kāda konfliktsituācija darbavietā vai jebkurā citā sadzīves situācijā, tā būtu jāatrisina nekavējoties. Jo ilgāk mēs izvairīsimies no sarunas ar otru personu, jo grūtāk būs atrisināt radušos konfliktu un vairāk tiks ietekmēts konfliktā iesaistīto personu psiholoģiskais un arī fiziskais stāvoklis. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants