Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 1.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 2.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 3.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 4.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 5.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 6.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 7.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 8.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 9.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 10.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 11.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: aviopārvadājumi', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Čikāgas konvencija    4
  Varšavas konvencija un tās Hāgas protokols    5
  Gaisakuģa, tā apkalpes un pasažieru tiesiskais statuss    7
  Latvijas divpusējie līgumi par gaisa sakariem    9
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Čikāgas konvencija atzīst, ka katrai valstij ir pilnīga un ekskluzīva suverenitāte attiecībā uz gaisa telpu virs tās teritorijas.
2. Katra valsts atbilstoši Čikāgas konvencijas principiem apņemas veikt pasākumus, lai ikvienas valsts gaisakuģis, ka slido tās teritorijā, ievēro dotajā vietā pastāvošos noteikumus, kuri regulē gaisakuģu lidojumus un manevrēšanu, un saukt pie atbildības tās personas, kuras tos pārkāpj.
3. Varšavas konvencija noteic vienotas normas par pārvadājuma dokumentiem, pārvadātāja atbildību, prasības par kaitējumu iesniegšanu un jurisdikciju.
4. Konvencija tās 1955.gada Hāgas protokola redakcijā veido tiesisko režīmu starptautiskajai atbildībai kā dalībvalstu publiskās politikas sastāvdaļu. Varšavas konvencija tiek piemērota visiem starptautiskajiem personu, bagāžas vai preču pārvadājumiem, kas tiek izdarīti ar īrētiem lidaparātiem.
5. Gaisa kuģa statusa jautājumi starptautiskajās tiesībās ir samērā vāji izstrādāti, un to galvenokārt nosaka nacionālā likumdošana. Latvijas likumdošanā šos jautājumus reglamentē 1993.gada Likums par aviāciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants