Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 1.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 2.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 3.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 4.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 5.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 6.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 7.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 8.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 9.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 10.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 11.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 12.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 13.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 14.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 15.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 16.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 17.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 18.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 19.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 20.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 21.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 22.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 23.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 24.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 25.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 26.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 27.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 28.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 29.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 30.
  • Referāts 'Latvijas iedzīvotāju priekšstati par AS "Dobeles dzirnavnieks"', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Priekšstats un tā ietekme korporatīvā tēla veidošanā    5
1.1.  Kā rodas priekšstats?    5
1.2.  Tēla struktūra un saturs    7
1.3.  Nosacījumi tēla veidošanā    9
1.4.  Korporatīvā tēla veidošana    10
1.4.1.  Reklāmas un interneta nozīme korporatīvā tēla veidošanā    12
2.  Pētījums par Latvijas iedzīvotāju priekšstatiem par a/s „Dobeles dzirnavnieks”    14
2.1.  A/s „Dobeles dzirnavnieks” apraksts    14
2.2.  A/s „Dobeles dzirnavnieks” pašpozicionēšana    15
2.3.  Aptaujas „Latvijas iedzīvotāju priekšstati par a/s „Dobeles dzirnavnieks”” datu analīze un interpretācija    17
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sabiedrisko attiecību joma – tēla un priekšstatu veidošana - ieņem svarīgu lomu darbā ar klientiem. Šie secinājumi tika veikti gan no aptaujātajiem respondentiem no visas Latvijas, gan arī no personīgās pieredzes, kas tika gūta rakstot darbu un apmeklējot a/s „Dobeles dzirnavnieks”.
2. Priekšstati rodas no uzskatiem un no zināšanām. Pamatā tie rodas atkarībā no kultūras, tradīcijām, atmiņām un ikdienā piedzīvotā.
3. Tēls ir uzņēmuma „seja”, kas padara uzņēmuma darbību, produkciju un klientus citādus un atšķirīgus no citiem. Tēls liek mums justies īpašiem, jo mēs pērkam tieši šī uzņēmuma produkciju.
4. Respondentiem ir labs priekšstats par a/s „Dobeles dzirnavnieks, jo uz jautājumu „Salīdzinot ar citiem zīmoliem, a/s „Dobeles dzirnavnieks” produkcija ir...” atbildi, ka tā ir labāka un pat daudz labāka sniedza 79% no aptaujātajiem cilvēkiem. No tā var secināt, ka a/s „Dobeles dzirnavnieks” ir izveidojis labu tēlu par sevi Latvijas iedzīvotājos.
5. Apstiprinājās arī tas, ka 45% respondentu drīzāk ieteiktu savam draugam lietot „Dobeles dzirnavnieka” produkciju, bet 51% to darītu pavisam noteikti. Šie dati noved pie secinājuma, ka a/s „Dobeles dzirnavnieks ir radījis labu priekšstatu gan ar savu produkciju, gan zīmolu patērētājiem, un gūs vēl lielāku klientūru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants