Vērtējums:
Publicēts: 12.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 1.
  • Eseja 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 2.
  • Eseja 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Dažkārt arī pats uzņēmums par sevi izsakās ar slavinošiem vārdiem, bet tas ir saprotams, jo uzņēmuma mērķis ir pārdot savu produkciju. Ja tiks skandēts, ka tā ir slikta vai normāla, tad diezin vai izdosies pārdot ievērojamu daudzumu preču un pakalpojumu.
Veidot attiecības ar medijiem nemaz nav tik viegli, jo vajadzētu būt izpratnēm par to, kāda satura materiāli tiem ir vajadzīgi un kādai auditorijai, bet jāsecina, ka SIA LMT publikācijas līmenis Latvijas plašsaziņu līdzekļos ir salīdzinoši augsts. Turklāt attiecības ar medijiem tiek veidotas rūpīgi un ar savstarpēja izdevīguma principu.
Izpratne par masu saziņas līdzekļiem- par to, kāda satura materiāli tiem ir vajadzīgi, par iesniegšanas tērmiņiem, par nepieciešamo stilu un auditoriju – ir daudzu sabiedrisko attiecību darbinieku darba neatņēmama sastāvdaļa. Darbiniekiem, kuru pienākumos ietilpst sadarbība ar medijiem, jāizveido un jāuztur ar tiem attiecības, kas balstās uz savstarpejo cieņu un uzticēšanos, un SIA LMT, manuprāt, šajā lietā nav problēmu, ko varēja secināt, analizejot publikācijas par uzņēmumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants