Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmajā prakses nedēļā vēroju bērnus un skolotāju darbībā. Šajā vecumā bērni ir ļoti kustīgi un emocionāli. Ātri zūd uzmanība, pārslēdzas uz kaut ko citu. Lai bērnus ieinteresētu, ir vajadzīga liela pacietība un pašiniciatīva. Bērni labprāt darbojas, ja pieaugušais atrodas blakus, jo bērniem ir vajadzīgs apstiprinājums viņu rīcības pareizībai. Kad bērni uzsāk jaunu darbību, viņi meklē skolotājas palīdzību, lai viņa parāda, kā pareizi rotaļāties. Skolotāja ar bērniem sarunājās lēnu, skaidri saprotamiem vārdiem. Vairākās nodarbībās bērni savas darbības pavadīja ar skaitāmpantiem, kas lika darboties viņu mazajām rociņām. Kopā ar skolotāju bērni lika gulēt lellītes, taisīja tām ēst, klāja gultiņas. Brīvajā laikā bērniem tika piedāvātas dažādas attīstošās rotaļlietas – piramīdas, trauciņi, kurus var ielikt citu citā, sedziņas, kurās var ietīt lelles. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants