Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru analīze', 1.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt


MĀRĪTES TŪRISMA BIROJS
Lai gan „Mārītes tūrisma birojs” sevi ir reģistrējis kā tūrisma aģentūru, es šim apgalvojumam līdz galam nepiekrītu. Pašā mājaslapā ir rakstīts: „Jums ir vajadzīga tikai vēlēšanās ceļot. Kopīgi mēs varam izraudzīties ceļa mērķi, izdomāt vislabāko veidu kā tur nokļūt. Izstrādāsim programmu kā vispilnīgāk apskatīt Jūsu izvēlētās valstis, ieteiksim skaistākās apskates vietas un rezervēsim naktsmītnes”, kas jau norāda uz to, ka viņi piedāvā organizēt ceļojumus, ne tikai piedāvāt jau esošos gatavos ceļojumus. Es pati arī biju šai aģentūrā „Ēnu dienā”, kuras laikā arī redzēju viņu darbību - kā viņi veido jaunus ceļojumus un veic visus rēķināšanas darbus utt. Aģentūrai ir sadarbības partneri, kā piemēram, Novatours, Teztours, JTL tour operator, Alida Tūrs, Jēkaba aģentūra, Arotur, ATG Latvia. Sadarbojoties ar šiem uzņēmumiem, viņi izplata šo uzņēmumu piedāvātos, sagatavotos ceļojumus, kas gan atbilst tūrisma aģentūras darbībai. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants