Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 1.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 2.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 3.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 4.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 5.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 6.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 7.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 8.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 9.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 10.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 11.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 12.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 13.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 14.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 15.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 16.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 17.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 18.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 19.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 20.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 21.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 22.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 23.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 24.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 25.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 26.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 27.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 28.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 29.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 30.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 31.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 32.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 33.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 34.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 35.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 36.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 37.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 38.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 39.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 40.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 41.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 42.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 43.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 44.
  • Referāts 'E-komercija un tās attīstība Latvijā', 45.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    7
1.  Elektroniskās komercijas būtība    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture    10
1.2.  Elektroniskā komercija vai e-bizness?    11
1.3.  Elektroniskā komercija    13
1.4.  Internets    17
2.  Elektroniskie veikali Latvijā    19
2.1.  Pircēji jeb elektronisko veikalu klienti    19
2.2.  Internetveikala izveide    20
2.3.  Elektroniskā veikala eksistēšana    22
2.4.  Norēķinu un piegādes sistēma    23
2.5.  Norēķinu un piegādes sistēmas juridiskie jautājumi    25
2.6.  Grāmatvedība    26
3.  Elektroniskā komercija Latvijā    27
3.1.  Kas notiek šodien elektroniskās komercijas jomā?    27
3.2.  Internetveikalu dažādība    28
3.3.  Perspektīvas    30
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
Darba fragmentsAizvērt

Katrs uzņēmējs vēlas, lai viņa piedāvāta prece būtu visslābākā, visatpazīstamākā, lai pēc viņa preces būtu pieprasījums. 21. gadsimtā visās jomās tiek novērota globalizācija- tas skar arī tirdzniecību, ar katru dienu tirgus paliek arvien plašāks- jāmeklē jaunas iespējas kā pārdot preci,
Kursa darbā tiek atklātas problēmas elektroniskās komercijas izmantošanā, kā arī tās ieviešanas iespējas uzņēmējdarbībā. Pirmajā daļā tiek rastas atbildes uz jautājumiem, kas ir elektroniskā komercija, petita tās terminoloģija, vēsture, apskatīta tās būtība un ieviešana.
Otrajā daļā tiek aplūkoti interneta veikali Latvijā, to izveidošana, eksistēšana, turpmākā pastāvēšana šajā milzīgājā globālajā tirgū.
Trešajā daļā tiek aplūkota elektroniskā komercija Latvijā- kas notiek šodien šajā jomā, kas varētu notikt rīt, kā attīstās veikali šodien, kāda ir atšķirība starp tiem.
Darba mērķis nebija izpētīt veiksmīgu interneta veikala pastāvēšanu, bet gan problēmas, kas var to aizkavēt, kā arī atrast risinājumus problēmām, apjaust kas notiek šobrīd Latvijā, kādā vietā uzņēmēju prātos ir elektroniskā komercija, vai viņi ir spējīgi atbilstošā līmenī ar to nodarboties.
Šī nozare ir ļoti perspektīva, Latvijā arī ir visas pamatnes, lai to attīstītu, galvenais kopt dažādību pieejās šim biznesam, saprātīgi izvertēt savas spējas, un atrast optimālako variantu kā izteikt savas spējas un vēlmes.
Ja jūs šodien jautātu cilvēkiem, kāpēc viņi lieto telefonu, lai sazinātos ar draugiem, vai kāpēc viņi skatās televizoru, lai izklaidētos, viņi paskatītos uz jums kā uz jukušu. Mēs nedomājam par telefonu, televizoru vai mašīnu kā par dīvainībām. Šīs lietas kļuvušas par tik neatņemāmām dzīves sastāvdaļām, ka tās vairs netiek īpaši ievērotas, kur nu vēl pieminētas.
Tādā pašā veidā 21. gadsimtā neviens nepamana Internetu. Šis patiešām lieliskais zinātnes izgudrojums atvieglo dzīvi daudziem no mums. Tas sniedz vispusīgu palīdzību mūsu ikdienā- mums vairs nav jāapmeklē bibliotēkas un stundām ilgi jāmeklē grāmatās vajadzīgā informācija- atliek tikai ievadīt meklēšanas logā meklējamo vārdu un ar interneta palīdzību tas tiks atrasts vienā minūtē. Uz, piemēram, Amēriku, vēstule vairs nav jāsūta 2 nedēļas un jāpērk dārga pastmarka, jo ar e-pasta palīdzību to var izdarīt pāris minūtēs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants