Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 1.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 2.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 3.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 4.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 5.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 6.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 7.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 8.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 9.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 10.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 11.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 12.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 13.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 14.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 15.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 16.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 17.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 18.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 19.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 20.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 21.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 22.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 23.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 24.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 25.
  • Referāts 'Cenu politika oligopola apstākļos', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Tirgus tipu analīze    3
1.1.  Tirgus tipi    3
1.2.  Pilnīga konkurence    4
1.3.  Monopolkonkurence    4
1.4.  Oligopols    5
1.5.  Monopols    6
2.  Firmas analīze oligopola apstākļos    7
2.1.  Nozares apraksts    7
2.2.  Tirgus dalībnieku apraksts    8
2.3.  Situācijas apraksts    9
2.4.  Reālais gada apskats    10
2.5.  Aprēķinu īss apraksts    12
2.6.  Tirgus pie nemainīgas cenu attiecības    13
2.7.  Tirgus pie vienādām cenām    18
2.8.  Secinājumi    22
2.9.  Pielikums    23
  Izmantotā literatūra    25
Darba fragmentsAizvērt

Nu jau labu laiku mūsu valsts ir nostājusies uz stabila tirgus ekonomikas ceļa. Latvijā var sastapt visus iespējamos tirgus tipus. Sākot ar monopolu un beidzot ar pilnīgas konkurences dažādiem paveidiem.Darījumi notiek sarežģītāk un dinamiskāk. Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībām. Tamdēļ uzņēmējiem nepieciešams zināt kādā tirgus tipā tie darbojas. Diemžēl lielākajai mazo uzņēmēju daļai, un pat vidējiem uzņēmumiem nav par to skaidrības. Līdz ar to tiem nav informācija par konkrētā tirgus raksturīgākajām pazīmēm, un pieredzi tie gūst balstoties uz savām kļūdām.Tas šābrīža savstarpējās uzņēmumu cīņās daļai uzņēmumu var kļūt liktenīgas.Tāpēc firmām lai pārdotu savu produktu daudz lielāka uzmanība pēdejā laikā ir jāpievērš konkurentu rīcībai. Šobrīd jau cenu firmas nosaka nevis pēc tā vai cena patiks pircējam, bet vai tā nebūs pārāk atšķirīga pret konkurentu cenām.Cenas noteikšana ir viens no grūtākajiem uzdevumiem kurš stāv priekšā jebkuram uzņēmumam.Un bieži vien tieši preces cena nosaka uzņēmuma uzņēmuma panākumus, pārdošanas apjomus, ienākumus peļņu.
Tāpēc mana darba mērķis ir apskatīt kāda uzņēmuma darbību attiecībā pret tā konkurentiem.Centīšos noskaidrot vai uzņēmēja rīcība bija pareiza konkrētajā situācijā. Kā arī ar aprēķinu,un teoretiskā pamatojuma palīdzību centīšos atrast optimālāko pārdošanas variantu firmai.
Kursa darbā izmantotā literatūra norādīta bibliogrāfiskajā sarakstā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants