Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 1.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 2.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 3.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 4.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 5.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 6.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 7.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 8.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 9.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 10.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 11.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 12.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 13.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 14.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 15.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 16.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 17.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 18.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 19.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 20.
  • Referāts 'Engures vidusskolas 8.-12.klašu laika izmantošanas efektivitāte', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Literatūras apraksts    5
1.1.  Efektivitātes jēdziens    5
1.2.  Faktori, kas ietekmē efektīva laika izmantošanu    5
1.2.1.  Vērtības    5
1.2.2.  Mērķi    5
1.2.3.  Tehnoloģijas    6
1.2.4.  Miegs    6
1.2.5.  Multidarbošanās (multitasking)    7
1.3.  Skolēnu optimālais laika sadalījums    7
2.  Pētījuma metodes    9
2.1.  Kvantitatīvā metode    9
3.  Pētījuma rezultāti un analīze    10
3.1.  Aptaujas rezultātu analīze    10
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    17
  Pielikums    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sociālie tīkli būtiski spēj degradēt mūsdienu jauniešus un pusaudžus, tā samazinot efektivitāti jebkurā jomā.
2. Atslodzei veltītais laiks nav kvalitatīvs, jo laiku, kuru skolēni velta atslodzei, pavada koncentrējoties uz to, kas rada saspringumu.
3. Skolēniem problēmas sagādā sava izmantotā laika saskaitīšana pa stundām. Lai laiku izmantotu efektīvi, tam japrot sekot līdzi.
4. Procentuāli diezgan daudz skolēniem ārpusskolas nodarbību nav, tātad šī daļa savu laiku neizmanto efektīvi.
5. Sports mūsdienu jauniešu vidū ir ļoti nozīmīga nodarbe.
6. Vairums meiteņu ir tendētas uz nākotnē svarīgajām jomām (veselība, izglītība), bet vairumam puišu svarīgāk ir nodarboties ar to, kas viņus morāli nenomoka (kultūra, izklaide).
7. Lielākā daļa 8.-12.klašu skolēnu izjūt lielu spiedienu, kas saistīts ar viņu veikumu un to rezultātiem. No skolēniem un skolēni no sevis vēlas iegūt arvien vairāk.
8. Meitenes vairāk papildus izglītojas un pilnveidojas par puišiem.
9. Meitenes vidusskolā ir daudz vairāk nosvērtas uz vēlmi izglītoties nekā pārējie skolēni.
10. Dienas laikā sastopamais stress ietekmē miega kvalitāti, līdz ar to nelabvēlīgi ietekmējot pavadīto laiku. Laiks vairs nevar tikt pavadīts efektīvi.
11. Hipotēze apstiprinās daļēji. Tikai daļa no Engures vidusskolas 8.-12.klašu skolēniem laiku izmanto efektīvi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants