Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 1.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 2.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 3.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 4.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 5.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 6.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 7.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 8.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 9.
  • Referāts 'Konflikti darba vietā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā mēs apskatīsim konfliktu rašanos darba kolektīvos, to ietekmi uz darbiniekiem, kā arī konfliktu risināšanas metodes.
Cilvēks reti kad ir viens parasti tas ir iesaistīts grupas attiecībās. Tās var būt ļoti dažādas, bet līdz ar to pastāv atsevišķas attiecību un mijiedarbību grupā likumsakarības, kuru pārzināšana palīdz cilvēkam racionāli uzvesties.

1.Konflikti un to atrisināšanas ceļi


Atmiņas par konfliktiem parasti izsauc nepatīkamas asociācijas: draudas, naidu, nesaprašanos, apvainojumus...
Rezultātā izveidojas viedoklis, ka konflikts – parādība vienmēr negatīva, nevēlama mums visiem, bet sevišķi vadītājiem, tā kā viņi ir saskārās ar konfliktiem biežāk par citiem. Konflikti tiek apskatīti, kā parādība no kuras pēc iespējas ir jāizvairās.
Konflikti rodas gandrīz vai jebkurā cilvēka dzīves sfērā. Šeit mēs apskatīsim tikai tos, kas notiek organizācijās.
Kas tad ir konflikts?
Ir dažādas konflikta definīcijas, bet visas tas uzsver pretstatu esamību, kas pieņem domstarpību formu, ja runa iet par cilvēku mijiedarbību. Konflikti var būt slēptie un atklātie, bet to pamatā ir vienošanas trūkums. Tāpēc nodefinēsim konfliktu, ka vienošanas trūkumu starp divām vai vairākām pusēm vai grupām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants