Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga mikss "Latvijas mākslas muzejs"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Veicināšana
Muzeja mājas lapā ir pieejamas visas preses relīzes par notiekošajām izstādēm, to koncepciju, cenu un laiku. Tā kā „LatvijasNacionālajam mākslas muzejam” ir dažādi sponsori un atbalstītāji no televīzijas, radio un preses, viņu reklāmas tiek izvietotas arī tādos medijos, kā „Latvijas radio 1”, „Diena”, un par šo vietu tiek aprakstīts „Latvijas ceļvedī”, reklāma medijos netrūkst.
Šai kultūras organizācijai ir pieejamas dažādas izglītības programmas saistībā ar mākslas apguvi, dažādu stilu apguvi, mākslas vēstures izzināšanu un dažādu specifisku laikmetu izpēti. Pastāv arī radošās darbnīcas, kas veido lieliskas sabiedriskās attiecības, starp muzejiem un apmeklētājiem, jo veidojot un izzinot, šo programmu ietvaros ir jāapmeklē „Latvijas Nacionālo mākslas muzeju” ēkas un galerijas, kas veicina popularitāti. Tā kā programmas ir par maksu un tiek piesaistīti profesionāļi savā jomā, tiek iegūti papildus līdzekļi. Kā arī ir pieejamas ekskursijas, kas lieliski palīdz apmeklētājiem saprast redzēto, kopā ar profesionāļiem un zinošiem cilvēkiem šajā jomā, kas pēc psiholoģiskā viedokļa ir ļoti pozitīvi, jo ne katrs saprot mākslu. Un lielākā daļa sabiedrības saka, ka nepatīk māksla, jo viņi viņu neizprot. Šeit norādīts arī kādas programmas pieejamas un kāda ir cenu politika pieaugušajiem, skolniekiem, studentiem un pensionāriem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants