Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 1.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 2.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 3.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 4.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 5.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 6.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 7.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 8.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 9.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 10.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 11.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 12.
  • Referāts 'Apdāvināta bērna attīstība pirmsskolā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Apdāvinātības iedalījums:
vispārējās intelektuālās spējas;
Tās nepieciešamas daudzu darbības veidu izpildei:
spējas kritiski domāt;
spējas izteikties;
spējas izteikt motivāciju;
spējas piedalīties diskusijās;
spējas risināt dažādus uzdevumus utt.

specifiskās akadēmiskās spējas;
Tās izpaužas tikai atsevišķos darbības veidos un nosaka to izpildes īpatnības. Tās ir spējas ar māksliniecisku ievirzi (dejošana, zīmēšana u.c.)
Apdāvinātībai piemīt kvalitatīvākais un kvantitatīvākais lieluma raksturojums. Kvalitatīvais raksturojums pauž cilvēka psihes iespēju specifiku, apdāvinātības īpatnības izpausmi konkrētā darbības jomā. Kvantitatīvais raksturojums pauž apdāvinātības spilgtuma pakāpi.
kreatīvā domāšana;
Apdāvinātie domā citādi, domāšanas esošo stereotipu nomaiņa, spējas ieraudzīt un redzēt priekšmetos jaunas kombinācijas, veidot jaunas sakarības starp elementiem.
līderības spējas;
Apdāvinātie bērni ar augstu pašcieņu izvirza par mērķi sev dažādus uzdevumus, arī ir spējīgi ieņemt līdera lomu pārējo vienaudžu vidū. Rodas arī saskarsmes problēmas, sociālās pieredzes dēļ. Viņus interesē ietekmes gūšana, griba darboties un gūt sekmes. Tā bērni iepazīst sevi darbībā un kļūdoties.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants