Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 1.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 2.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 3.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 4.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 5.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 6.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 7.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 8.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 9.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 10.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 11.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 12.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 13.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 14.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 15.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 16.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 17.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 18.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 19.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 20.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 21.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 22.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 23.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 24.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 25.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 26.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 27.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 28.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 29.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 30.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 31.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 32.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 33.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 34.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības novērtēšana', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmējdarbības plāns, tā sastāvs    5
2.1  Uzņēmējdarbības plāna mērķi un uzdevumi    5
2.2.  Plāna uzbūve    8
  a)Plāna kopsavilkums    8
  b) Uzņēmumu un nozari raksturojošā daļa    8
  c) Preču vai pakalpojumu raksturojošā daļa    9
  d) Tirgu un tirgvedību raksturojošā daļa    10
  e) Ražošanu (darbību) raksturojošā daļa    11
  f) Uzņēmuma vadību un darbiniekus raksturojošā daļa    13
  g)Iespējamo risku un problēmu daļa    14
  h)Piedāvājums ieguldītājiem    15
  i)Finanšu rādītāju aprēķini    16
3.  Plāna izstrādāšanas process    18
4.  Uzņemējdarbības stratēģiskā vadīšana    19
5.  Uzņēmējdarbības plāna paraugs    20
6.  Secinājumi    34
7.  Izmantotās literatūras saraksts.    35
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens uzņēmums saskaras ar nepieciešamību pieņemt lēmumus. Tas, cik lielā mērā pieņemtie lēmumi būs izsvērti un pareizi, ir atkarīgs no rīcībā esošās informācijas.. Tas ir oficiāls dokuments – viens no galvenajiem naudas saņemšanas veidiem. Var izdalīt trīs galvenos aspektus, kāpēc ir jāplāno:
Biznesa plāna sastādīšanas process, ieskaitot ideju ģenerēšanu, liek uzņēmējam objektīvi, kritiski un bezkaislīgi paskatīties uz uzņēmuma projektu kopumā. Plāns veicina kļūdu novēršanu, dodot iespēju saprast uzņēmēja mērķus un vēlamos rezultātus. Tas ir labi noteikts maršruts, kas atspoguļo striktu darbību secību un prioritātes ierobežotu resursu vidē.
Biznesa plāns ir tas darba instruments, kuru pareizi izmantojot, uzņēmējs varēs efektīvi kontrolēt un vadīt uzņēmumu, kas savukārt ir viņa panākumu ķīla. Gadu gaitā ir pierādījusies patiesība: “Tas, kas tiek plānots – tiek izdarīts.”
Pabeigts biznesa plāns ir līdzeklis, ar kura palīdzību uzņēmējs paziņo par savām idejām citiem ieinteresētiem cilvēkiem. Kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns rada labvēlīgāku iespaidu uz cilvēkiem, ar kuriem viņš domā sadarboties ( kā investori, baņķieri, līdzīpašnieki un darbinieki).
Veicot plānošanas procedūras, speciālists strādā ar “sausu” datu krājumu, taču pats plānošanas process prasa ne vien augstu kompetenci, bet arī radošas spējas, tādēļ katrs projekts savā ziņā ir unikāls. Citiem vārdiem – biznesa plāns drīzāk ir mākslas darbs. Labs biznesa plāns –veiksmes pamats.
Biznesa plāns ataino mērķus un šo mērķu sasniegšanas līdzekļus noteiktās laika robežās. Biznesa plāns ir uzņēmuma darbības attīstības plāns, kurā uzņēmums cenšas īsumā formulēt, ko un ar kādiem līdzekļiem vēlas sasniegt noteiktās laika robežās. Tas nozīmē, ka šajā plānā tiek konkrēti aprakstīti izvirzītie mērķi un pēc tam pakāpeniski aplūkoti veicamie pasākumi šo mērķu sasniegšana. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants