Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 1.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 2.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 3.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 4.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 5.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 6.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 7.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 8.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 9.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 10.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 11.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 12.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 13.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 14.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 15.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 16.
  • Prezentācija 'Klientu pieredze - zinātniskā raksta analīze', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Klientu pieredze ir « klienta iekšēja un subjektīva reakcija uz jebkādu tiešu vai netiešu kontaktu ar uzņēmumu vairākos saskares punktos » un tā var būt gan fiziska, gan garīga.
Klienta pieredze veidojas jau pirms pakalpojuma saņemšanas, tā laikā gūstot tiešos pakalpojumus un turpina veidoties vēl arī pēc tam.…

Atlants