Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 1.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 2.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 3.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 4.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 5.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 6.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 7.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 8.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 9.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 10.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 11.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 12.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 13.
  • Referāts 'Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā un Eiropā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kas ir informācijas sabiedrība?    4
1.1.  Informācijas sabiedrības raksturojums    4
1.2.  Informācijas sabiedrības mērķi    5
2.  Informācijas sabiedrības veidošanās Latvijā    7
2.1.  Informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādnes 2014.–2020.gadam    7
2.2.  E-pakalpojumi, elektroniskā identitāte, dokumenti un paraksts    7
2.3.  Latvijas Statistika    9
3.  Informācijas sabiedrības veidošanās Eiropā    10
3.1.  “Eiropa 2020” ir ES izaugsmes stratēģija nākamajai desmitgadei    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Uzskats, ka informācijas laikmets ir tehnoloģiju attīstība nav īsti korekts, jo informācijas laikmetā galvenais akcents tiek likts uz informācijas sabiedrību, indivīdu un tā personību, kā arī zināšanām, ko šis indivīds var sniegt pārējai sabiedrībai. Katrs indivīds, kurš dod pienesumu jaunām zināšanām, veido sabiedrības labklājību.
Informācijas sabiedrības mērķis ir cēls – uzlabot cilvēku labklājību, neaizmirstot to, ka sabiedrība ir daudzslāņaina un ar atšķirīgām prasībām un dzīves uztveri. Šī laikmeta problēma ir cīņa par to, lai šī uzlabošana notiktu vienmērīgi, uzmanību sadalot visām sabiedrības daļām.
Teorētiski sabiedrisko pakalpojumu pieejamība nodrošina vienlīdzīgākas iespējas informācijai katram indivīdam, taču jārada arī vēlme un nepieciešamība izmantot šos pakalpojumus.
Informācijas sabiedrības mīnuss ir tās straujais ritms, lielais informācijas klāsts un cilvēku nesagatavotība un neprasme izmantot šo informāciju savā labā. Cilvēku neprasme izmantot informāciju rada apjukumu, kā arī var novest pie vieglas manipulācijas ar cilvēkiem.
Informācijas sabiedrībā iespējama dalīšanās starp cilvēkiem, kursi spēj informāciju apstrādāt un starp tiem, kas to nespēj un tādejādi ir atkarīgi no tiem, kuri to spēj.

Autora komentārsAtvērt
Atlants