-
Pētījuma struktūra
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| 1. | Ievads | 3 |
| 1.2. | Pētījuma uzdevums | 3 |
| 1.3. | Zinātniskā darba būtība | 4 |
| 2. | Pētījuma process | 4 |
| 2.1. | Plānojot un rakstot zinātnisko darbu | 5 |
| 3. | Zinātniskā darba tēmas un problēmas izvēle | 5 |
| 4. | Pētījuma veidi | 6 |
| 5. | Pētījuma struktūra | 7 |
| 5.1. | Neformāla pētījuma struktūra | 7 |
| 5.2. | Formāla pētījuma struktūra | 7 |
| 6. | Vispārīga zinātniskā darba struktūra | 8 |
| 6.1. | Ievads | 8 |
| 6.2. | Metodiskā nodaļa | 9 |
| 6.3. | Prezentatīva nodaļa | 9 |
| 6.4. | Pārsprieduma daļa | 10 |
| 6.5. | Noslēguma un rekomendāciju daļa | 10 |
| 7. | Kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījuma atskaišu soļi | 11 |
| 7.1. | Kvantitatīva pētījuma atskaite. Atskaites rakstīšanas soļi | 11 |
| 7.2. | Kvalitatīva pētījuma atskaites rakstīšanas soļi | 11 |
| 8. | Latvijas Universitātes zinātniskā darba izstrādāšanas metodiskie norādījumi | 12 |
| 8.1. | Kursa darba un studiju nobeiguma darba apjoms un struktūra | 12 |
| 8.2. | Kursa darba un studiju nobeiguma darba izstrādāšana | 13 |
| Izmantotās literatūras un avotu sarakts | 14 |
Pētīšanas process ir pavisam vienkārša mūsu darbība. Mēs nopētām pirkumu , kas būtu labākais priekš mums; mēs pārlūkojam grāmatu pirms to pērkam; mēs izvēlamies labāko skolu priekš mūsu bērniem un sev; un iespējams mēs izvēlamies labāko darbu priekš sevis.
Mēs iegūstam informāciju sarunājoties ar draugiem vai citiem cilvēkiem; mēs lasām žurnālus, grāmatas, avīzes; klausāmies radio; izmantojam internetu; apmeklējam bibliotēkas.
Zinātniska pētīšana ir saistīts ar intelektuālu atklājumu. Šis darbs ir stimulējoša akadēmisks process, ar stingri noteiktu metodoloģiju un visām tā izrietošajām augstskolas prasībām.[1]
1.2. Pētījuma uzdevums
Zinātniskā darba rakstīšana var būt viena no visvērtīgākajām, aizraujošākajām pieredzēm mācību laikā.…
1. Ievads Pētīšanas process ir pavisam vienkārša mūsu darbība. Mēs nopētām pirkumu , kas būtu labākais priekš mums; mēs pārlūkojam grāmatu pirms to pērkam; mēs izvēlamies labāko skolu priekš mūsu bērniem un sev; un iespējams mēs izvēlamies labāko darbu priekš sevis. Mēs iegūstam informāciju sarunājoties ar draugiem vai citiem cilvēkiem; mēs lasām žurnālus, grāmatas, avīzes; klausāmies radio; izmantojam internetu; apmeklējam bibliotēkas. Zinātniska pētīšana ir saistīts ar intelektuālu atklājumu. Šis darbs ir stimulējoša akadēmisks process, ar stingri noteiktu metodoloģiju un visām tā izrietošajām augstskolas prasībām.













