Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 1.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 2.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 3.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 4.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 5.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 6.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 7.
  • Referāts 'Vadītāja taisnīgums un attiecības kolektīvā, kontrole un favorītisms', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  FAVORĪTISMS    4
2.  KONTROLE    5
  SECINĀJUMI    6
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    7
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lai kolektīvā būtu labas attiecības, vadītājam pret katru darbinieku ir jāizturas taisnīgi, objektīvi, jānovērtē pienācīgi paveiktajam.
2. Netaisnīga attieksme pret darbiniekiem ietekmē darba produktivitāti un motivāciju strādāt konkrētajā uzņēmumā.
3. Kontrole uzņēmumā ir pozitīva, ja atbilst ētiskajām normām un likumiem. Tā palīdz noteikt mērķu sasniegšanas gaitu un kvalitāti.
4. Pret katru darbinieku vadītājam ir jāizturas vienlīdzīgi, lai saglabātu labu gaisotni darba kolektīvā un lai nebūtu novērojams favorītisms.
5. Ja kolektīvā ir labas attiecības, darbiniekiem ir lielāks prieks strādāt, tas palielina arī darba produktivitāti.
6. Lai darbinieki kolektīvā justos labi, vadītājam ir jānodrošina pienācīgi darba apstākļi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants