Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētās mācības pamatizglītībā. Integrēto nodarbību diena', 1.
  • Konspekts 'Integrētās mācības pamatizglītībā. Integrēto nodarbību diena', 2.
  • Konspekts 'Integrētās mācības pamatizglītībā. Integrēto nodarbību diena', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc intervijas veikšanas skolotāja stāsta, ka ir atradusi dažādus teksta uzdevumus par dzīvniekiem, taču vēlas arī atrast atbilstošāko attēlu uzdevumam. Skolotāja aicina bērnus apskatīties attēlus par dzīvniekiem ziemā un kopīgi sameklē atbilstošāko attēlu teksta uzdevumam, un izpilda teksta uzdevumus. (Pielikums Nr3)
Pēc teksta uzdevumu veikšanas kopīgi pārrunā, vai ir paši redzējuši kādu dzīvnieku ziemā. Skatoties attēlus vēlreiz skolotāja veicina, lai bērni pievērstu uzmanību krāsām attēlos, salīdzina kas ir kopīgs dzīvnieku attēliem ziemā un pretkrāsu aplim, kurš ir klases priekšā visiem redzams. Skolēni mēģina saskatīt likumsakarības. Skatoties izvēlas attēlu, kuru vēlas paši veidot. Skolotāja izsaka problēmu kā mēs varam attēlot šos dzīvniekus ziemā izmantojot pretkrāsas, mudina bērnus izteikt dažādus variantus. Skolotāja iesaistās minējumos un beigās nonāk pie secinājuma, ka var veidot aplikācijas tehnikā izmantojot pretkrāsas. Aplikācijai izmanto vecus krāsainus žurnālus, A4 bloka lapas, līmi, lupatiņu, vecu avīzi. No attēliem izveidos izstādi. Skolotāja arī darbojas līdzi, bet veido nevis aplikācijas darbu ar pretkrāsām, bet gan ar ahromatiskajām krāsām, kuras neietilpst krāsu aplī.

Autora komentārsAtvērt
Atlants