Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Uzņēmumā piedāvāto pakalpojuma veida raksturojums    9
4.  Prakses laikā veiktie darbi uzņēmumā    18
5.  Secinājumi    20
6.  Darba devēju attieksme kvalifikācijas prakses laikā    20
7.  Priekšlikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Veikals pēc būtības ir ļoti pieprasīts ne tikai jauniešu vidū,bet kļūstot jaunieši par šī veikala pastāvīgajiem klientiem tie piesaista arī vecākus,draugus,paziņas,bet tomēr veikalam trūkst reklāmas.Salīdzinot ar citiem veikaliem šis veikals nereklamē sevi presē un neizmanto arī sabiedrisko reklāmu.Tas manuprāt būtu ļoti noderīgi,tas kļūtu daudz populārāks.Veikals „Cropp Town” Polijā ir daudz interesantāks un izteiksmīgāks nekā šeit.Polijā esošais veikals ir kā paraugs,bet kāpēc gan neuztaisīt visus veikalus tādus?Manuprāt veikalā būtu javeic klientiem izklaides pasākumi,kuru paplašinātu klientu loku vēl vairāk.darba formas manuprāt būtu lieliska ideja,jo bieži vien klients iedvesmojas no reāli uzvilkta apģērba vairāk nekā no tāda kurš karējas uz pakaramā.Būtu ļoti lietderīgi ieviest klientu kartes,jo paši klienti par tām jautā un prasa,lai tādas izveidotu,jo ir daudz pastāvīgo klientu kuri vēlas prioritātes.Rezultātā ir iespēja zaudēt klientus.Vajadzētu veikaliem paplašināties,lai klientiem būtu vairāk iespējas apmeklēt šos veikalus,un izveidot aizsargsistēmas pēc iespējas efektīgākas,jo ir daudz jauniešu un cilvēku kuri ļaunprātīgi cerot ko nozagt bieži bojā apģērbus vai zog tos.
Darba devēja attieksme kvalifikācijas prakses laikā.

Darba devēja attieksme bija ļoti laba,jo bija iespēja pamēģināt reāli iejusties katrā no amatiem.Darbs ar dažādām programmām,ar cilvēkiem.Darba devējs iepazīstināja mani ar galvenajiem principiem,palīdzēja apgūt pareizu un precīzu dažādu dokumentu noformēšanu,apmācija strādāt pie kases,pieņemt kravu un parādīt kāda informācija jāpilda uz pavadzīmēm.Parādīja kā pareizi jāapstrādā prece,kā tā jausglabā un jāloka,nedaudz konsultēja arī stilistiskajā jomā. Pastāstīja par uzņēmuma noteikumiem un standartiem.Kopumā darba devējs pildīja savas funkcijas manis apmācīšanā un tas man deva lielu pieredzi.Pastāstīja par uzņēmuma noteikumiem un standartiem.Stingri turējās pie skolas noteikto prakses darbu laiku un apjomu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants