Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas balzams" mārketinga kompleksa analīze', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Salidzinājums ar konkurentiem
PRIEKŠROCĪBAS
Latvijas Balzams konkurenti ir Spirits & Wine Outlet, ALK Outlet.
Salīdzinot ar konkurentiem:
LB atrodas ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās;
LB savu produkciju eksportē arī ārzemēs;
LB veikali ir viegli atpazīstami;
Kā arī LB bieži ir akcijas un izdevīgi piedāvājumi.
Latvijas Balzams ir populārākie alkoholisko dzērienu veikali Latvijā.

Salidzinājums ar konkurentiem
TRŪKUMI
LB ir ļoti daudz konkurentu, kuri atrodas tikai kādā vienā pilsētā, kur LB neatrodas, tāpēc LB nespēj ar tiem konkurēt, jo cilvēki no tā reģiona apmeklēs to veikalu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants