Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga analīze', 11.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Atletika” ir sākusi savu darbību 2006.gada sākumā ar 20000Ls lielu pamatkapitālu. Uzņēmuma misija ir nodrošināt Jelgavas iedzīvotājus ar iespēju izmantot trenažieru zāli fiziskās kultūras nodarbībām.
Biznesa ideja par sporta kluba atveršanu radās līdz ar jauna tirdzniecības centra atvērsanu Jelgavas centrā. Jelgava līdz šim brīdim nebija neviena profesionāla sporta kluba. Paklapojumu kompleks tika izveidots tā, lai sniegtu iespēju tā izmantotājiem labi, veselīgi, jauki pavadīt savu brīvo laiku, pilnveidot savu ķermeni, attīstīt fiziskās dotības un uzlabotvispārējo fizisko sagatavotību.
SIA “Atletika” pamatdarbība ir trenažieru zāles pakalpojumi un sporta apmācība (aerobika), bet sporta klubs arī nodrošina savus klientus ar dušas telpu, drēbju skapīšu u.c. inventāra izmantošanu, ir iespēja novietot savu automašīnu tirdzniecības centra pazemes autostāvvietā. SIA “Atletika” darbības stiprās puses ir laipnā apkalpošana, dažāda veida atlaides sniegtajiem pakalpojumiem, to dažādība un augstā kvalitāte, izdevīgā atrašanās vieta. Šodien uzņēmums piedāvā ne tikai trinažieru zāli un aerobiku,bet arī iespēju pēc fiziskās slodzes apmeklēt saunu vai solārijas kabinetu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants