Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 9.
Darba fragmentsAizvērt

FORMAS REKLĀMĀS
Noslēgtām, regulārām, simetriskām, vienkāršām un lakoniskām formām ir tendence izskatīties salīdzinoši izteiksmīgākām.
Īpaši izteiksmīgas formas ir aplis, kvadrāts, „zelta griezuma” taisnstūris, elipse ar tuviem fokusa punktiem un regulārs trijstūris.

SKAŅA REKLĀMĀS
Melodijas izmantošana reklāma ir ļoti būtiska.
Populāra melodija ir vieglāk uztverama, tomēr tā ir saistīta ar zināmu risku aktivizēt nevēlamas emocijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants