Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 1.
  • Eseja 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 2.
  • Eseja 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos. Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
„Zelta Zivtiņa”. Latvijas tirgū pašlaik notiek asa konkurence un cīņa starp mobilo telefonu operatoriem, tāpēc katrs cenšas atrast kādu neordināru un jaunu pieeju, kā piesaistīt jaunus klientus. „Zelta Zivtiņa” piedāvā kaut ko jaunu – seriālu par jauniešiem, kuri lieto šo konkrēto produktu – priekšapmaksas sarunu karti. Šajās reklāmās jaunieši risina un atdarina sadzīviskas problēmas.…

Atlants