Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 12.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 13.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 14.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 15.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 16.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 17.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 18.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 19.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 20.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 21.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 22.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 23.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 24.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 25.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 26.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 27.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 28.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 29.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 30.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 31.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 32.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 33.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 34.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 35.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 36.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 37.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 38.
  • Biznesa plāns 'SIA "Roteiro"', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ano­tā­ci­ja    3
  Ie­vads    4
Ana­lī­tis­kā da­ļa    5
1.1.  Biz­ne­sa plā­na iz­strā­dā­ša­nas no­tei­ku­mi    6
1.2.  Uz­ņē­mu­ma ap­raksts un ju­ri­dis­kais sta­tuss    9
1.3.  Va­dī­bas struk­tū­ra un per­so­nāls    ­ 10
1.4.  Dar­ba laiks un dar­ba sa­mak­sa    11
1.5.  Pre­ce un pa­kal­po­ju­mi    13
1.6.  Tir­gus iek­šē­jās un ār­ējās vi­des ana­lī­ze    15
1.6.1.  Tir­gus SVIT ana­lī­ze    18
1.6.2.  Ce­nu po­li­ti­ka    20
1.6.3.  Rek­lā­ma    21
1.6.4.  Risks un pro­blē­mas    22
II  Ap­rē­ķi­nu da­ļa    23
2.1.  Plā­no­tais pār­do­ša­nas ap­joms un ie­ņē­mu­mi    23
2.2.  Plā­no­tais peļ­ņas vai zau­dē­ju­mu ap­rē­ķins    24
2.3.  Plā­no­tais nau­das plūs­mas pār­skats un bi­lan­ce    28
2.4.  Plā­no­to fi­nan­šu no­vēr­tē­jums    30
2.5.1.  Uz­ņē­mu­ma ren­ta­bi­li­tā­tes rā­dī­tā­ju ana­lī­ze    33
2.5.2.  Uz­ņē­mu­ma lik­vi­di­tā­tes rā­dī­tā­ju ana­lī­ze    34
2.5.3.  Pa­šu ka­pi­tā­la ren­ta­bi­li­tā­tes ana­lī­ze    35
  Se­ci­nā­ju­mi    35
  Iz­man­to­tās li­te­ra­tū­ras biblio­grā­fis­kais sa­raksts    37
Darba fragmentsAizvērt

Kat­ram po­ten­ci­āla­jam uz­ņē­mē­jam, kas vē­las uz­sākt uz­ņē­mēj­dar­bī­bu, skaid­ri jā­ap­zi­nās, kā­di re­sur­si un kā­dā ap­jo­mā ne­pie­cie­ša­mi, lai no­dro­ši­nā­tu ie­ce­rē­tā uz­ņē­mu­ma dar­bī­bu, kā arī jā­prot no­vēr­tēt sa­gai­dā­mas dar­bī­bas re­zul­tā­tus. Tā­tad jeb­ku­ram uz­ņē­mē­jam jā­māk va­dīt un kom­bi­nēt vi­ņa rī­cī­bā eso­šos da­žā­du vei­du re­sur­sus plā­not sa­vu dar­bī­bu un tās se­kas, ne­pār­trauk­ti vākt in­for­mā­ci­ju par stā­vok­li tir­gū, kon­ku­ren­tiem, iz­mai­ņām li­kum­do­ša­nā, jā­no­vēr­tē sa­va uz­ņē­mu­ma stā­vok­li un tā dar­bī­bas per­spek­tī­vas. Šai pro­ce­sā var pa­lī­dzēt kva­li­ta­tī­vi iz­strā­dāts biz­ne­sa plāns. Ta­jā pa­šā lai­kā jā­sap­rot, ka ne­viens plāns, lai cik kva­li­ta­tīvs tas ne­bū­tu, ne­var ga­ran­tēt pa­nā­ku­mus, ja šos plā­nus ne­prot īs­te­not.
Biz­ne­sa plā­nam ir vai­rā­kas gal­ve­nās fun­kci­jas. Pirm­ā sva­rī­gā­kā fun­kci­ja – tas ir plāns, ku­ru var lie­tot, lai at­tīs­tī­tu ide­jas par sa­va biz­ne­sa īs­te­no­ša­nu. Tā ir ie­spē­ja iz­strā­dāt stra­tē­ģi­ju un “iz­da­rīt kļū­das uz pa­pī­ra” ne­vis re­ālā dzī­vē, ap­ska­tot fir­mu no vi­sām pus­ēm. Otr­kārt, šis plāns ir ret­ro­spek­tīvs in­stru­ments, ar ku­ra pa­lī­dzī­bu uz­ņē­mējs var no­vēr­tēt fir­mas re­ālo dar­bī­bu lai­kā gai­tā. Tre­šais biz­ne­sa plā­na rak­stī­ša­nas ie­mesls ir fi­nan­sē­ju­ma at­ra­ša­na jeb kre­dī­ta sa­ņem­ša­na. Tā­dos ga­dī­ju­mos biz­ne­sa plā­na esa­mī­ba ir ob­li­gā­ta pra­sī­ba. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants