Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 1.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 2.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 3.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 4.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 5.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 6.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 7.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 8.
  • Eseja 'Dāvanas uzņēmējdarbībā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Dāvanas galvenais mērķis ir sagādāt prieku vai izdarīt pārsteigumu ar to izrādot savu draudzīgo attieksmi. Dāvanai vienmēr jābūt patīkamai noderīgai tieši konkrētam cilvēkam vai uzņēmumam. Rūpīgi izvēlēts dāvinājums iepriecina saņēmēju un līdz ar to atgādina arī par dāvinātāju. Dāvana ir kā spogulis, kurā atspoguļojas dāvinātāja un dāvanas saņēmēja attiecības. Tā var liecināt par patmīlību un nesavtību, par izšķērdību un skopumu, arī par prātu un netaktiskumu, humora izjūtu un bezgaumīgumu. Dāvana nedrīkst kādu uzpirkt vai ietekmēt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants