Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'HP portatīvā datora produkta prezentācija', 1.
  • Konspekts 'HP portatīvā datora produkta prezentācija', 2.
  • Konspekts 'HP portatīvā datora produkta prezentācija', 3.
  • Konspekts 'HP portatīvā datora produkta prezentācija', 4.
  • Konspekts 'HP portatīvā datora produkta prezentācija', 5.
  • Konspekts 'HP portatīvā datora produkta prezentācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā mūsdienas pasaule attīstās ļoti strauji un produktu izvēle ir milzīga, mēs ilgi domājam, ko tad izvēlēties un nonācām pie idejas, ka jājiet kopā ar laiku. Tādēļ mēs savam pētījuma darbam izvēlējamies tādu produktu, kā HP portatīvo datoru. Pēc definīcijas mūsu produkts atbilst noteikumam, ka tas var būt piedāvāts tirgū, kā arī var apmierināt patērētāja vajadzības. Mūsu produkts ir piemērots cilvēkiem, kuriem vienmēr patīk justies droši un ērti, cilvēkiem, kuriem pastāv stingrs darba grafiks, un kuri nevar tērēt laiku uz sīkumiem. Tagad, kad tehnoloģijas sistēmas ir attīstītas īpaši labi, un nav nekādu problēmu sūtīt vēstules un veikt pārrunas, atrasties citā valstī, kad pastāv izteiciens kā laiks ir nauda, tad mūsu produkts ir nepieciešams, lai šo laiku pārvadīt gudri un izdevīgi, tieši tā, kā TEV vajag, nebūt atkarīgam no mašīnām, bet pakļaut mašīnu sev.
No mārketinga viedokļa mēs runāsim par 3 līmeņiem, kuri attiecas uz mūsu produktu.
Pirmais līmenis ir produkta lietošanas vērtība. Kāpēc vispār cilvēkam jāpērk portatīvais dators, ja tirgū pastāv jau pazīstami un samērā nedārgi PC (personālie datori)? Katram produktam pamatā pastāv ideja, tas labums un guvums ko iegūst patērētājs iepērkot to, citādāk neviens to nepirktu. Mūsu produkta ideja ir tāda, ka mēs pārdodam laiku, jo tieši portatīvais mazs dators palīdz veikt darbību nesēžot uz vietās.
Otrais līmenis iekļauj sevī svarīgākas īpašības, kuras cilvēks uztver ar maņu orgāniem.

- kvalitāte –
Tā kā HP(Hewlett Packard) ir plaši pazīstama amerikāņu firma, savā laikā tā jau ieguva savu klientu cieņu un uzticību. Šobrīd HP bauda augļus no smaga darba, kuru tā bija darījusi kopš 1939 gadā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants