Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 1.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 2.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 3.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 4.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 5.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 6.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 7.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 8.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 9.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 10.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 11.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 12.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 13.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 14.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 15.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 16.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 17.
  • Konspekts 'Kritiskās domāšanas metodes pedagoģijā', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Stundas plāns    3
  INSERT metode    4
  Daudzveidīga jautāšana    6
  Akadēmiskie pretstati    10
  Lomu spēle    11
  Prognozēšana    13
  Lasīšanas seminārs    14
  LAVT metode    15
  Eseja    16
Darba fragmentsAizvērt

Stundas tēma: saskarsme.
Stundas mērķis: attīstīt prasmi komunicēties.
Stundas uzdevumi: 1. sadalīties pa pāriem;
Klase: 10 K klase
Stundas ilgums: 40 minūtes.
Izmantojamās metodes: 1.INSERT metode;
2.pāru darbs;
3.grupu darbs.
Stundas struktūra.
IDaļa. Ierosināšana.
Skolēni individuāli raksta ko zina vai domā, ka zina par saskarsmi;
Pa pāriem salīdzina uzrakstīto;
Katrs pāris nosauc, ko uzrakstīja, skolotāja visu pieraksta uz tāfeles;
Domu tīkla veidošana.
IIDaļa. Apjēgšana.
Skolēni individuāli lasa izdales materiālu, tekstā atzīmējot - jau zināmo informāciju-ν, pretrunīgu informāciju-־־, jauna informācija-┼, nesaprotama informācija vai par ko gribētu uzzināt kaut ko vairāk-?;
Salīdzina iepriekšējās zināšanas, kas uzrakstītas uz tāfeles ar izlasīto;
Grupu darbs domu tīkla izveidošanai;
Domu tīkla prezentācija.
IIIDaļa. Refleksija:
Piecrindes izveidošana pāros: pirmā rinda - tēmas nosaukums;
otrā rinda – divas īpašības, kas raksturo tēmu;
trešā rinda – trīs darbības vārdi, kas raksturīgi tēmai;
ceturtā rinda – frāze no 4 vārdiem, kas izsaka emocijas par tēmu;
piektā rinda – sinonīmi vai vārdu savienojums tēmai.
Piecrindes nolasīšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants