Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Zīmols. Zīmola stāsts', 1.
  • Eseja 'Zīmols. Zīmola stāsts', 2.
  • Eseja 'Zīmols. Zīmola stāsts', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu attīstības tempos un plašā tirgus klāsta apstākļos cilvēki itin labi orientējas, tāpēc ar skanīgiem reklāmas saukļiem vai vienkārši labu preci ir par maz, par būtisku kvalitātes rādītāju ir kļuvusi pievienotā vērtība, kas kā tradīcijas, popularitāte, ekskluzivitāte, uzticamība nāk līdzi zīmola vārdam.
Džeimss Hammonds atzīmē šīs pievienotās vērtības prioritāti zīmola repuācijas celšanai: „(..) mazajiem biznesiem, kas sacenšas tikai uz patēriņa preču platformas (produkts, pazīmes un cena), ir ierobežots dzīves ilgums. Taču dodiet klientiem iemeslu ticēt – stāstu par jūsu zīmolu un to, kā tas saistīts ar viņu dzīvēm -, un jums radīsies labākā iespēja iegūt klientu.”
Bestsellerā „A Whole New Mind” Dens Pinks raksta par atjautības, empātijas, nozīmes un prieka vērtībām, kas progresējot nomaina iepriekšējās – racionālās: „(..) dažas pēdējās desmitgades ir piederējušas noteikta tipa personai ar noteiktu domāšanas veidu – programmētājiem, kas spēj iestatīt kodus, advokātiem, kas spēj izveidot meistariskus līgumus, biznesa vadības meistariem, kas spēj pievarēt skaitļus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants