Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Kurlmēmo bērnu apmācība Latvijā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Valmieras vājdzirdīgo bērnu internātvidusskola – attīstības centrs.

Secinājumi
Salīdzinot ar 19.gs vājdzirdīgo un nedzirdīgo apmācībā ir notikusi strauja attīstība.
Daudz vairāk speciāli apmācītu pedagogu, vairāk skolas.
Svarīga loma ir tehnoloģiju attīstībai,kas palīdz vājdzirdīgo apmācībā, taču būtiskākais nav mainījies - iemācīt skolēniem runāt, lasīt no lūpām, saprast līdzcilvēku skaņu valodu, rakstīt, lasīt, rēķināt, zīmju valodu.
Taču vēl ir ejams garš ceļšs, lai reāli pilnība iesaistītu dzirdes invalīdus sabiedrībā un valsts izglītības sistēmā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants