Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 1.
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 2.
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 3.
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 4.
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 5.
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 6.
  • Paraugs 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevums:
1. Izmantojot rīku Data Analysis / Correlation, izveidojiet pāra korelācijas koeficientu matricu. Izvēlieties faktoru, kas visciešāk saistīts ar riekstu tirdzniecības apjomu.
2. Izmantojot korelācijas diagrammu novērtējiet, vai sakarība starp riekstu tirdzniecības apjomu un iepriekš izvēlēto faktoru varētu būt lineāra.
3. Izmantojot funkciju LINEST, iegūstiet šīs sakarības statistisko raksturojumu.
4. Aprēķiniet, cik liels varētu būt riekstu pārdošanas apjoms nākamajā periodā, izmantojot iepriekš aprēķinātos koeficientus.
5. Kādus faktorus un kāpēc Jūs ieteiktu izmantot, veidojot daudzfaktoru regresijas vienādojumu?

Autora komentārsAtvērt
Atlants