Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 3.
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 4.
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 5.
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 6.
  • Konspekts 'Kultūra starptautiskajā tirgū', 7.
Darba fragmentsAizvērt

1. Kultūras pamatjēdzieni un elementi, to ietekme uz biznesu.

Kultūra - tas ir sarežģīts vienots veselums, kas iekļauj sevī zināšanas, mākslu, morāli, ticību, likumus, paražas un jebkuras citas spējas un pieradumus, ko cilvēks ieguva kā sabiedrības biedrs.
.
Kultūra – domāšanas kolektīva programmēšana.
Eiropā ir nostiprinājies viedokli, ka kultūra nav patērētāja, bet ir ekonomiski izdevīga radošā industrija ar savu ieguldījuma daļu visās saimnieciskās un sociālās dzīves jomās. Kultūra un māksla ikvienā indivīdā atraisa tā radošo potenciālu un spēju kāpinājumu arī citās dzīves un darbības nozarēs, tādejādi paaugstinot pašu svarīgāko - vispārējo dzīves kvalitāti.
Tiesības - jo augstāka līmeņa ir kultūra sabiedrība, jo skaidrāk ir noteikti tiesiskie akti un likumdošanas sistēma, kas palīdz izvairīties no konfliktu situācijām.

Politiska sistēma - jo augstāk ir kultūra, jo vieglāk ir veikt demokrātiskas reformas.
Tehnoloģija - ietver sevī zinātnes līmeni un attīstītas infrastruktūras (pēc sabiedrības attieksmes pret zinātni var spriest par tās kultūru).
Izglītība un māksla - izglītības līmenis liecina par nācijas nākotni.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants